neděle 18. dubna 2010

v březnu prach a v dubnu bláto -

- sedlákovi roste zlato

 

pevně doufám, že březen byl nejvypjatější z měsíců a že už to bude jenom lepší. 

začalo to nepřímou nabídkou k sňatku hned zkraje měsíce. a myslete si, že jsem staromódní, ale podle mě by se takové věci neměly řešit nad bramborovou polévkou u pinkasů a vždycky by tam měla být na prvním místě láska a ne jenom snaha vyřešit nějaký problém...takže vdávat se asi v dohledné době nebudu:) 

pod tíhou okolností jsem proto radši odjela za drahou na jih, abych si trochu srovnala věci v hlavě a strávila tam pár opravdu kouzelných dnů...počasí sice nebylo nic moc, ale o to víc bylo času na hraní scrabblu, povídání, uzení masa a podobných záležitostí....odpočinula jsem si tam, jak nikdy, klidně bych tam vydržela měsíc, protože je tam neskutečná pohoda. 

po návratu došlo k menšímu nedorozumění s američanem, které vyústilo v jeho bezeslovný odchod ve tři hodiny ráno a pak jsem o něm týden neslyšela.a i když se pak znova ozval, nikdy jsem se nedozvěděla,co se vlastně stalo...a teď jsme kamarádi nebo něco takového a myslím, že by se nebránil intimnějšímu kamarádství, ale do toho se zase nechce mně. takže asi tak. 

zbytek měsíce byl velmi stresující, protože jsem si vlastní blbostí přidělala hromadu práce a pod vidinou docela zajímavého přivýdělku jsem vzala jeden nevábný překlad, čímž jsem se zbavila prakticky veškerého volného času...nakonec to nebyla taková hrůza, jak to na začátku vypadalo a ani to nebylo moc těžké, ale znova bych si měla připomenout, že toto zapotřebí nemám. 

a konec měsíce to zase všechno spravil, protože přijela maminka a čekalo nás pár velmi příjemných dnů...ale to už pak byl zase duben:)

kulturně se absolutně nic zajímavého nestalo, kromě nových dílů lostu jsem asi nezvládla vůbec nic...kromě vybudování si mírné závislosti na "prostřeno",které běží na primě:)

 

1 komentář:

  1. r1[[openidhttp://r1.myopenid.com/]]18. dubna 2010 v 3:50

    Jsem rovněž nekulturní.

    OdpovědětVymazat